4 Şubat 2016 Perşembe

Pastel Day Long Lipcolor

   Dünkü alışverişimizden şu an tek deneyebildiğim rujum(annem çünkü diğerlerinin üstüne kondu biraz -.- ) Pastel Day Long Lipcolor'ı sizlerle birlikte biraz tartışayım istedim.
   Bende rujun 09 numarası var. Mat bir kırmızı ruj arıyordum uzun zamandır ve maalesef ki bulamıyordum taa ki bu ruja kadar. Rujun yapısı likit ama normal likit bir ruj gibi parlak parlak yapay renkli değil. -rujdan doğallık beklemem de ayrı ironi :D - Ruju aplikatörü ile çok rahat sürebiliyorsunuz. İlk başta parlak bir görüntü oluştursa da birkaç saniye içinde kurumaya ve matlaşmaya başlıyor. Anladığım kadarıyla zaten rujun matlığı dudağınıza yapışarak kurumasından kaynaklı. 
   Kurumuş halini konuşacak olursak çok mat ve hoş bir görüntü oluşuyor. Çoğu kişinin dediği kadifemsi görüntü olayının doğruluğunu destekliyorum. Yaaalnız şu var ki kuruyan ruj dudağınızdaki izleri de fazlasıyla belli ediyor, küçük çukurlaşmalar gibi. 
Benim rujun rengini bu kadar beğenmişken pişman olma sebeplerim var ama maalesef.
  • Dudakları aşırı kurutması.
    Bir düşünün o kurumayla dudağınızın tüm nemini alan bir yapıya sahip. Ben ki çok havasız kalacak cildim diye bb krem üstü pudra ile ton farkını kapatan biriyim, bu kurutma olayı beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı.
  • Temizlemenin aşırı aşırı zor olması.
    Kurumuş bir ruju çıkarmak için ekstra bir çaba göstermek gerekiyor. Ve bu benim kurumuş dudaklarımı uyuşturuyor ve yarım saate yakın kendime gelemiyorum.
  • Yemek yerken ya da normalde dudaklarımı ısırırken rujun pul pul dökülmesi.
    En büyük sıkıntılarından biri pul pul dökülmesi bence. Ya o dökülen parçalar dudağımda topaklaşıyor ya da dişime falan kırmızı lekeler halinde yapışıyor. Üst dudağımda herhangi bir sorun yokken alt dudağımın iç yarım kısmı bu şekilde dökülüyor.
   Almak isteyenler bu sorunlara rağmen düşünürlerse alsınlar. Ben bloggerlardan "Aman Allah'ım! Mükemmel bir ruj, hiçbir yerde de yok. Bulursam stoklayacağım tarzı şeyler okuduğum için beklentim aşırı yüksekti ama beklentimi karşılamadı diyebilirim.
Fiyat olarak da 18 tl civarındaydı sanırım. Aslında uygun bir ruj ama almadan önce elinizde değil dudaktaki performansına bakıp alın derim.

   Tatlış günler hepinize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder