28 Ocak 2016 Perşembe

"İnsan insana bu kötülüğü yapmaz!" 
Bugün mottosu olan söz bu malesef.
Heyecan ve telaşla beklediğim sınavın kötü geçmesi başlı başına yormuşken beni, bir de başıma başka bir iş açtım. Kahkül kestirdim. Evde kendi denediğim yaptığım modelin fotoğrafını göstermişken, başkasının da değil kendi fotoğrafımı göstermişken ancak bu kadar kendime benzetilemeyen bir kahkül kesimine maruz kalabilirdim. Cidden kadının yaptığı saçı aklım almıyor. Besleme-Amelia arası bir şey oldum; ki inanın iki tiplemede de benden kat kat güzel.
Dümdüz küt gözlüklerimin üzerinde bitecek bir kahkül istemiştim. bunun yerine kaşlarımın üstünde biten kırpık kırpık iğrenç bir model oldu.
Bu felaketi yüzümden nasıl uzak tutarım nasıl bunun üstünü kapatırım bilmiyorum. En az 2-3 ayımın bu saçı toparlamakla geçecek olduğunu bilmek delirtiyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder