24 Ocak 2016 Pazar

Aperitif


   Hepimizin de bildiği üzere ana yemek öncesi alınan o minnak atıştırmalıklardır aperitifler. Ben de açılışıma aperitif demek istedim. 

  İlk yazım beni çok ama çok etkileyen Sergül Keto'ya olsun.


  Çok zor, ağır bir dönemden geçerken bir anda çıktı Sergül Keto karşıma, takip ettiğim blogerlardan o acı haberinin gönderisini görüp de tanıdım onu. Hiç tanımadığım, görmediğim birinin acısını bu denli paylaşabileceğimi düşünmezdim önceden. Bu acı tanışmada kendi küçük sorunlarımın ne derece anlamsız olduğunu fark edip ona yoğunlaştım sadece. Adım adım ayağa kalkma çabasını gördüm, onun her mutlu anına kendiminmişcesine sevindim. Hayat hikayesini de araştırdım bir süre, daha doğrusu hayat hikayesi karşıma çıktı demek daha doğru olur. Katıldığı programı dinledim, düşündüm bir süre, kendi yolum sözlerini, yol arkadaşlarım sözlerini, bir nevi günlük deyişini.. Ve ben de bu yola başvurmak istedim. Asla kimseye benzeme çabam yok amma beni bu yola tekrar koyan insanı da paylaşmaz isem ayıp ederdim gibi geliyor.

  Pek sevdiğim mavi ve ona çalan düşlerim nereye kadar gidecek bakalım..

Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder